Powered by GetYourGuide



Home promocja PLL LOT: Ryga i Tallin za 123 PLN, Helsinki za 159 PLN
PLL LOT: Ryga i Tallin za 123 PLN, Helsinki za 159 PLN

PLL LOT: Ryga i Tallin za 123 PLN, Helsinki za 159 PLN

Wróciły tanie bilety w taryfie New First Minute w PLL LOT. Przewoźnik dorzucił trochę biletów z Warszawy do Tallina za 123 PLN oraz do Helsinek za 159 PLN. Jest też ciągle trochę biletów do Rygi w cenie 123 PLN w dwie strony.
Bilety w tej cenie kupimy na przeloty od września 2013 do maja 2014.

Bilety bez prowizji kupimy na EmpikTravel oraz Tripsta.pl

Zgodnie z warunkami taryfy New First Minute podróż musi obejmować niedzielę albo trwać minimum 1 tydzień.

Powered by GetYourGuide

TERMINY LOTÓW I PRZYKŁADOWE ZRZUTY EKRANÓW



 

Przeloty w najniższej cenie znajdziemy na różne podróże od września 2013 aż do maja 2014. Możemy także połączyć loty do obydwu miast i zrobić trasę Warszawa – Tallin / Helsinki – Warszawa. Trasę z Tallina do Helsinek można pokonać m.in. promem.

Możemy także pomieszać podróż z Rygą i Tallinem. Tutaj z kolei między miastami najlepiej przemieścić się autokarami: Simple Express (lub Lux Express) oraz Ecolines.

Przykładowe zrzuty ekranu:

empik-hel1

empik-rix1

empik-tll1




Powered by GetYourGuide


mleko

Komentarz(7)

  1. A ja odradzam korzystanie z uslug posrednikow przy kupnie biletow lotniczych, a w szczegolnosci z uslug TRIPSTA. Mnie taka usluga kosztowala wiele nerwow i sporo pieniedzy.

    W ?Szalonej srodzie? kupilam za posrednictwem TRIPSTA.pl bilet na przelot LOTem za 460 PLN. Dostalam mailem ?Potwierdzenie dokonania rezerwacji? z kodem rezerwacji, szczegolami lotow i szczegolami mojej karty kredytowej – co zauwazylam. Nie dostalam natomiast e-biletu ? czego nie zauwazylam.

    W dniu wylotu chcialam wydrukowac bilet i dopiero wtedy zorientowlam sie, ze biletu po prostu nie ma. Probowalam dodzwonic sie do TRIPSTA (spedzilam 5h przykuta do telefonu), ale pech chcial, ze byla to sobota, a w soboty dodzwonic sie nie da – telefony ze wszystkich krajow, w ktorych dziala TRIPSTA (a jest ich 16) przekierowywane sa na ten sam numer z obsluga w jezyku angielskim (zapewne w Indiach). W niedziele oraz w dni robocze po godzinie 17 nie pracuja w ogole.

    A ze tego dnia leciec musialam, nie pozostalo mi nic innego niz kupienie biletu tuz przed wylotem na stronie LOTu. Zaplacilam 2900 PLN.

    Dwa dni pozniej, w poniedzialek, dostalam od TRIPSTA maila z informacja, ze moja rezerwacja nie doszla do skutku z powodu bledu technicznego. I juz ? koniec wyjasnienia.

    Z pewnoscia w calej tej sytuacji mozna byloby dopatrzec sie zaniedbania z mojej strony, bowiem nie zauwazylam braku biletu i nie skontaktowalam sie z TRIPSTA. Ale gdybym dala im znac przepisowe 2 dni po zakupie, czy bylaby szansa na bilet po cenie z ?Szalonej srody?? Szczerze w to watpie. I dlaczego ich system nie wyslal do mnie informacji o anulowaniu rezerwacji?

    Taka oto informacja napisana jest w mailu malymi literkami:

    Bilet elektroniczny (E-ticket)
    Ten e-mail jest potwierdzeniem dokonania rezerwacji. Po dokonaniu płatności otrzymają Państwo bilet elektroniczny w krótkim okresie czasu. W niektórych przypadkach może to zająć do 48 godzin, zależnie od daty wylotu. Jeśli bilet do Państwa nie dotrze, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

    Kochani, kupujcie bilety bezposrednio na stronie przewoznika. W razie problemow wiele mozna zdzialac ? co wazne – 24/7, i to zarowno przez telefon, jak i w okienku juz na lotnisku. Bo ? o ironio ? pani w informacji LOTu widziala w systemie moja nie potwierdzona rezerwacje, ale nie mogla nic z nia zrobic, gdyz posrednikiem w tej transakcji byla TRIPSTA.

    Unikajcie TRIPSTA, unikajcie innych biur podrozy.

    Zapraszam do dyskusji na adres: [email protected]

  2. @ “nie” dla TRIPSTA

    Proszę daj już spokój z tymi tekstami pod prawie każdym wpisem.

    Każdy przeczytał juz to kilka razy i nikt juz chyba nie chce więcej. Tyle w temacie

  3. Rozumiem, ze to jakis komentarz na wyrost? Gwoli informacji – dotychczas wpis zamiescilam jeden raz, ale zamierzam sie bardziej uaktywnic.
    Jesli sa tu inni niezadowoleni klienci TRISPSTA, zapraszam do kontaktu [email protected]

  4. od 14 lutego czekam na zwrot pieniedzy za przelot ktory sie nie odbył w LOCIe. Właśnie od Tripsta, W ogóle nie chca ze mną rozmawia i nie odpisują. Nie dla TRIPSTA.

Opublikuj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *